Bent u ontevreden of heeft u een klacht?
Vertel het ons
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat elke klant tevreden is. Toch kan het een keer gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over een van onze producten, onze website of onze dienstverlening.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u niet tevreden bent. U kunt daarvoor onderstaand reactieformulier gebruiken. Wij zullen er alles aan doen om uw probleem of klacht zo snel mogelijk naar volle tevredenheid op te lossen.
Bent u tevreden?
Vertel het anderen… En laat een review achter!
Doordat klanten zoals u een beoordeling achterlaten op de site, krijgen anderen een goed beeld van de kwaliteit van onze producten en onze service. Daardoor kunnen wij weer besparen op marketing en reclame. U als klant profiteert uiteindelijk van een zo laag mogelijke prijs!
Wij verzoeken u uw beoordeling zelf op onze site te plaatsen op de pagina van het betreffende product, onder het tabblad “Beoordeling”. Dit kan voortaan ook zonder account of zonder in te loggen.
(U vindt het tabblad “Beoordeling” op elke productpagina onder de korte productomschrijving.)
U kunt uw op- of aanmerking of klacht per e-mail of via onderstaand reactieformulier naar ons toesturen. Wij beloven u zo snel mogelijk te reageren (op werkdagen meestal binnen een uur).
Reactieformulier
Correspondentie-adres (geen bezoekadres):
Reverta Benelux
Tjalie Robinsonduin 99
2566 HD Den Haag
(Nederland)